Robuust weet wie haar professionals zijn en wat ze kunnen. We staan altijd in contact met onze mensen en weten waar hun interesses en vaardigheden liggen. Hierdoor weten we de juiste kandidaat te selecteren voor de opdracht.
Op basis van het intakegesprek selecteren we de beste interim professional voor uw organisatie. Daarna volgt een oriënterend gesprek, om van weerszijden af te tasten of er daadwerkelijk een professionele en persoonlijke klik is.
Onze interim professional maakt direct kennis met de betrokken medewerkers tijdens één-op-één gesprekken. Hierbij bespreken we de wederzijdse verwachtingen. Indien wenselijk doen we bovendien een quick scan om het vraagstuk waar onze interimmer mee aan de slag gaat, scherp in kaart te brengen.
Gedurende de interim-inzet evalueren wij regelmatig de voortgang, zowel formeel als informeel. Hierbij kijken we of alles naar tevredenheid verloopt, sturen we waar nodig bij en verrassen we u regelmatig met frisse observaties en verbetersuggesties.
Bij het afronden van de opdracht, of wanneer er een structurele invulling is gegeven aan de functie, zal er in overleg een moment van overdracht worden gepland. We gaan ervan uit dat er met onze inzet een mooie basis is gelegd waarop voortgebouwd kan worden.
Enige periode na de interimopdracht bespreken we de huidige status en mogelijke aandachtspunten graag met u.
Benieuwd naar referenties van andere bedrijven die via Robuust een interim professional hebben gevonden?
Hier lees je een selectie.